BBB (Boliden Big Band)

Hej på Dej!!
Igår var jag på Efs för det var en blåsorkester som var där och spelade. Egentligen så skulle mamma göra mat och fika åt dom men hon fick magsjuka så då gjorde Mirre det i stället. Jag kom dit c.a 15.30. Klocka 16.45 åkte jag och pappa till pizzerian och hämtade 19 pizzor som vi hade beställt till storbandet, om mamma hade varit frisk så hade det blivit lax och potatis och någon god sallad i stället men det blev ändrade planer. Efter c.a 20 minuters väntan på pizzerian var dom ändå inte klara men då gick pappa och frågade hur länge det var kvar och då var det 2 pizzor kvar, så vi satt oss ner och väntade lite till men till slut så var alla pizzor klara. Vi åkte tillbaka till Efs med 19 pizzor i händerna och gissa vem som satt i köket när vi kom in! Jo, Maja!!=) Jag hade frågat om hon kunde komma lite tidigare så att vi kunde spela pingis. Klockan 18.00 så skulle Maja hjälpa till att ställa fram fika som skulle vara i pausen, jag hjälpte till lite grann men inte så mycket. Nu var klockan 19.00 och konserten kunde börja. Jag kunde inte ta några bilder när dom spelade för att batteriet tog slut just innan men jag tog när dom övade.
Ha det bäst! hihi!=)
Det kommer mer bilder sen!! KRAM!

Kommentarer
Postat av: Linn

Skriv nu:)

2011-01-06 @ 16:03:24
URL: http://rebbeochlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0