...

Jag har ganska bråttom nu men jag måste skriva lite grann nu för att jag har som en kalender (eller vad man nu en vill kalla det) på skolan och då skriver maja och lina små uppdrag på små lappar och i dag skulle jag skriva om en sak på bloggen och den saken är:

När jag var mindre och bodde i Canada så skulle jag prata "engelska" och ett ord jag sa var:
"Mamma kan jag få min vellingflask [wellingfläsk]"?

Det låter roligare när man säger det!!
Jag måste göra mig klar för INNEBANDY nu så Hej Då!!

Kommentarer
Postat av: Maja

Bra, ett till avklarat men du har fortfarande ett kvar eller straff, du väljer.

2010-12-16 @ 17:02:18
URL: http://majahimajaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0