Jag kommer inte på någon överskrift!

Hejsan!
Det var ett tag sen men nu sitter jag här vid datorn igen. Jag har inte orkat skriva någonting jag är ganska lat.
I fredags hade musikskolan en julkonsert på EFS i Boliden och jag var med och spelade, för er som inte vet vad jag spelar så spelar jag trumpet.
Det var två konserter en på förmiddagen och en på eftermiddagen, jag spelade på båda.
En till sak jag har gjort är att i går kväll var jag på TG, vi i Boliden åkte till de i Jörn och hade julmys men de. Det var roligt, vi hade några tävlingar och lekar. Jag tog några bilder men min kamera är knäpp så jag vet inte om det går att lägga in någon bild på bloggen!
Menmen nu ska jag gå och göra någonting annat!
Hej då!



Kommentarer
Postat av: Maja

Ja, men alla kanske inte är bäst, eftersom att jag ska hitta på 24 stycken så blir inte alla alltid så bra.

2010-12-07 @ 20:51:44
URL: http://majahimajaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0