Julklappar 2010!!=)

Nu ska jag visa några av julklapparna som jag fick i år!
En systemkamera!!=) (canon EOS 1000D) Från mamma och pappa!!
Ett ljus som luktar jätte gott!! Från Lina!!
En idrottsväska!! Från Miriam och Markus!!
Ett par vantar, en jul klocka och pengar!! Från Mormor och Morfar!!
Ett presentkort på handelsgården för 100 kronor!! Där kan man köpa scrapbookinggrejer!! Från mamma och pappa!!
En biljett till lövångersrevyn den 8/1-11!! Från Mamma och Pappa!!
En lila sjal!! Från Mamma och Pappa!!
Scrapbookingsaker: Stämpelfärg, Stämpel, Brads och en sak man gör papper trasiga på sidan!! Från Maja, Signe och Rebecka!!
Det här var det jag fick i år!!=) Tack allihop!!
Om 1 vecka och 1 dag så fyller jag 14 år!! Grattis mig själv i förskott!! Haha=)
Gott nytt år!!

Kommentarer
Postat av: Maja

Snygg idrottsväska!

2010-12-28 @ 21:17:19
URL: http://majahimajaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0