Nu får du skärpa dig!!

Nej, Nu måste jag skärpa mig, jag har inte skrivit på 1 vecka och 2 dagar det är KATASTROF!

Men jag kan ju berätta att typ varje gång jag är inne på datorn så kör jag "alfabetet på tid och musklickning"
Ni kan också köra det om ni går in på det här: Google.se: och skriver alfabetet på tid och sen klickar på den första saken som kommer upp!

"Musklickning" gör man så här: Google.se: och skriv klicka på musen på 10 sekunder och sen klickar ni på den första saken som kommer upp, men sen måste man också klicka på 10 second click

Lycka till!!

P.S mina rekord är
1.58 sekunder på alfabetet och
158 klickningar på
musklickning!! och jag vill gärna veta era rekord på kommentarer!=) D.S

Auf Wiederzehn!! Tschüss!! Byebye!! Hej då!!

Kommentarer
Postat av: signe

du är ruggit snabb!

2010-11-12 @ 18:43:29
Postat av: maja

första gången jag körde musklickning klarade jag 48 stycken och på alfabetet 6,21. Fat jag tror att jag har fått bättre där förr.

2010-11-13 @ 10:32:58
URL: http://majahimajaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0