Vad ska jag göra?

I dag har jag varit hos Lina och vi spelade wii och jag fick se hennes iPad. Den var jätte häftig!
Men nu sitter jag i TV-rums "soffan" men jag vet inte vad jag ska göra, jag menar:
Pappa sitter och ser Milan-Fiorentina (Fotboll)
Miriam är ju i Stockholm
Mamma och Markus är i Egypten
Och Olle sover (som vanligt)
Så kom jag på att jag kan ta datorn och sätta mig och blogga=) Det var väl ingen dum idé, eller??
Menmen nu har jag inget mer att skriva om så Hej d...
VÄNTA!! Gå inte, jag har en sak till att berätta, jag har INNEBANDYMATCH i morr´n och jag LÄNGTAR!!
Men nu har jag bloggat klart för i dag.
Kramisar! Hej då!

Kommentarer
Postat av: Syrran

Bra ide tkr jag!

Snart kommer jag hem, då kan vi hänga tillsammans ;)

pussokram!

2010-11-21 @ 12:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0