Laserdome!!

I dag har vi varit på laserdome med TG, det var JÄTTE roligt och det gick riktigt bra, jag tror att jag vann eller jag vann i alla fall första gången vi spelade och Maja vann andra gången.
Vi var i sta´n och på samma ställe fanns det också en låtsas tjur som man kunde rida på, och det gjorde jag.
Ni ska få se några bilder på det, men dom är ganska suddiga för att Maja tog dom med sin (och Lisas) 7,2 mega pixlar kamera, men om Lina hade varit där hade det blivit mycket bättre bild om hon hade haft sin  8,1 mega pixlar MOBIL kamera. Men Maja säger att den ändå inte är lika bra för att det är en mobil kamera och har då inte lika bra objektiv.
Det här pratar dom om varje dag på skolan (eller det har hänt 2 gånger) menmen!
Nu ska ni få se bilder!





Åhh...nej, jag ramlade ner!

Ha det bäst, flodhäst!!

Kommentarer
Postat av: Lina

Bra Ellen! Du är väl på min sida eller?

2010-10-30 @ 21:08:57
URL: http://lollipoplina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0