Lasse!

I dag har jag varit ute och byggt en snögubbe! Jag älskar snön!!!!!! Fast det har jag sagt förut, men ni kommer att få stå ut med att jag kommer att säga det ganska många gånger=)
Menmen....Jag döpte min snögubbe till Lasse:)
Ni kommer att få se bilder på Lasse snart men först måste ni läsa klart det här! hihi!
Jag ska snart (eller klockan 18.30) till blåset, för alla som inte vet, jag spelar trumpet=) det är jätte kul, ni borde testa!!!
Nu ska jag försöka lägga ut bilderna!
Hej då och lycka till med trumpetspelandet:)





Visst är han väl fin??
La ni märke till skylten på den första bilden?? Här kommer den i en lite förstorad variant:



Ser ni vad det står?
Jo, det står "välkommen" på 16 olika språk. Ni kan ju kommentera och skriva t.ex så här: VÄLKOMMEN=SVENSKA
                                                                                                                            WITAMY=.....
Och sen kan vi göra en liten tävling om vem som kan flest språk=)
Men en sak ni INTE får göra, är att fuska!!!!!
LYCKA TILL!



Tschüss!
P.s jag går tyska i skolan! men det kanske jag har sagt förr D.s.



Kommentarer
Postat av: maja

har du med swahili?

2010-10-17 @ 17:54:54
URL: http://majahimajaha.blogg.se/
Postat av: linn

Gullig snögubbe!=)

2010-10-18 @ 15:35:27
URL: http://rebbeochlinn.blogg.se/
Postat av: maja

welcome = engelska

d'bro pazha'lovatch = franska

velkommen = tyska?

karibu = swahili?



jag kan typ ingen mer

2010-10-18 @ 16:13:57
URL: http://majahimajaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0