Vinnare!!

Vi har en vinnare på "veckan kluring" den här veckan var det frågan: Vad heter välkommen på anda språk?
Det här är första veckan jag har "veckans kluring" men jag tror nog att jag sa fortsätta, men då måste ni vara med i tävlingarna för annars kanske det inte blir någonting! Men nu är ni väl nyfikna vem som har vunnit!?!
Och det är.....(trumvirvel).....MAJA HOLMGREN!! Grattis Maja!=) Du hade 2 rätt av 16=) Du får ett MVG av mig!

Vi får se när jag skriver nästa gång, men Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: maja

haha... 2 rätt av 16. du borde visa dom rätta svaren.

var det bara jag som var med?

2010-10-22 @ 18:34:56
URL: http://majahimajaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0