Skolan!!

Jag vet att jag inte har skrivit sen i lördags, men jag har inte haft nånting att skriva om eller så har jag inte haft tid. Men nu sitter jag här och tänkte skriva lite, inte för att jag har så mycket att skriva nu heller men=) Jag kan ju berätta att vi (kören och blåset) har gjort en "musikal", och vi visade upp den två gånder i söndags, i jörn på morgonen och i boliden på kvällen. Jag spelar ett trumpet solo i den "musikalen", och det gick faktiskt ganska bra båda gångerna.
I går var det INNEBANDY det är JÄTTE roligt!!!!
I dag har jag varit på skolan, när jag kom hem så städade jag mitt rum, rensade olles bur, gjorde läxor och diskade, jag är faktiskt riktigt stolt, och sen efter vi hade ätit tog jag och Markus bort studsmattan!! Nu sitter jag här och skriver och sen i kväll kanske jag ska se tv (man vet ju aldrig) HaHaHa=)

Ha det bra!! /Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0